E-SHOP MAXXWIN
Katalog produktů

FITNESS PORADNA MAXXWIN

?  
     V naší fitness poradně MaxxWin odpovídá na Vaše dotazy Ladislav Kurčík - český kulturista, fitness trenér spolupracující jako lektor s odbornými trenérskými školami, komentátor odborných magazínů v oblasti kulturistiky. Jeden z nejvyhledávanějších trenérů v současnosti. Příslušník silné generace, která nastoupila na scénu přibližně v polovině 90. let a začala poměrně pravidelně vozit medaile z mezinárodních soutěží. V letech 1995 až 2006 Trojnásobný Mistr ČR, Absolutní Mistr ČR, Mistr Evropy, Vicemistr Evropy, finalista a medailista MS.

Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN NUTRITION.

Vložit dotaz
Veronika čtvrtek, 22 červen 2017
?  Dobry den. Neviem ani ako zacat...zacala som cvicit sama doma...ked cvicim bolia ma kolena preco? Proteinova tycinka pred ci po cviceni? Ako spravne dychat? Ked cvicim toci sa mi hlava taky tlak v krcnej chrbtici...prosim o odpovede a co by som este mala vediet? Rok aj stvrt som sa zacala inak stravovat a cvicim teraz az na leto lebo potrebuje to pohyb.stacionar potom drepy vypady a brusaky...dakujem za vas cas pekny vecer.
... čeká se na odpověď
IVA středa, 21 červen 2017
?  Dobrý den, mam dotaz chci podpořit přítele v hubnutí chceme spolu začít běhat jenže já vážím 50 kg na 170 cm hubnout opravdu nepotřebuji spíš naopak ale nechci at v tom je přítel sám co dělat abych nezhubla ještě víc ale spíš nabrala trošku tech svalu a trošku se zpevnila mám běhat se závažím ? děkuji za radu a odpoved.
MW  Naše odpověď:

Dobrý den. váš přítel si může gratulovat za takovou podporu.

Marcel středa, 14 červen 2017
?  Dobrý den, mám dotaz ke gaineru. Cvičím cca 2 roky a po tréninku jsem si vždy dal nějaké ovoce (většinou banán) a do 30 min cca protein. Přemýšlím nad koupí gaineru, chtěl bych se zeptat, zda je v něčem lepší než klasické sacharidy po tréninku (ovoce,hroznový cukr ...) a jak ho případně kombinovat po tréninku s proteinem, zda dávat přestávky (ihned po treninku gainer a do 30 min protein) nebo počkat a do 30 min po treninku rovnou v jednom shakeru mix proteinu a gaineru ? Díky
MW  Naše odpověď:

Postup, kdy bezprostředně po treninku doplníte menší množství sacharidů (jedno menší jablko např. ) , je naprosto správný. Sachariďák (gainer) , bych přidal pak právě po těch cca 30 minutách (především pokud jste třeba typ, který obtížně nabírá) a samozřejmě  v juniorském  věku. Po nějakých 40-50 minutách po treninku, byvh pŕidal protein. 

Roman úterý, 13 červen 2017
?  Dobrý den, mám na Vás tyto dotazy: a) Budete také nabízet k prodeji opasky? b) Chci jej využívat především k ochraně spodních části zad, při zvedání svého maxima, ale otázka je, zda když si jej chci nasadit, tak prvně je potřeba úplně vydechnout, stáhnout břicho a teprve pak utáhnout nebo nezáleží na tom, zda opasek utáhnu, když břicho nechám "vyšpulený"?
MW  Naše odpověď:

Maxxwin připravuje pro blízkou budoucnost řadu novinek, jestli jimi bude i vladtní řada vybavení jako jsou opasky, to v tuto chvíli nevím. Použití opasku má smysl pouze při správném použití, a tedy do nádechu, ne však "zaškrtit" pas, že nemůžete dýchat. 

Karel sobota, 10 červen 2017
?  Dobrý den, chci se jen zeptat, cvičím podle trénink. plánu 3x týdně. Celkově jsem se zvětšil, až na ruce, kde triceps celkem zvýraznil, ale biceps se neposunul ani o kousek. Chci se zeptat, cvičím ho 2x týdně (pondělí, pátek) a ve středu ho sice necvičím přímo, ale mám shyby a mrtvý tah, kde se dost zapojuje. Zajímalo by mne, zda to může být regenerací, že to nestíhá regenerovat ? Popravdě myslím že to není zas tak hardcore (dávám vždy jen 1 cvik na tu partii 4 série) aby to nestíhalo regenerovat ale radši se optám , díky
MW  Naše odpověď:

Dobrý den . Hned na začátek řeknu, že poradna na tomto webu slouží předně zákazníkům a klientům Maxxwin, kteří hledají doporučení při výběru doplňků Maxxwin. Pro jednou tedy k vašemu dotazu: Biceps patří mezi tzv. malé partie a cvičit ho dvakrát v týdnu je rozhodně dostačující. Nevím, jak určujwte, či měříte, že triceps zareagoval a biceps ne, ale je poměrně časté, že ti kdož nemají problém s tricepsy, mají je řekněme; dobré, nemají stejný  výsledek u bicepsů. Biceps dvakrát týdně je ale dostačující

1 | | | | | ...