E-SHOP MAXXWIN
Katalog produktů

FITNESS PORADNA MAXXWIN

?  
     V naší fitness poradně MaxxWin odpovídá na Vaše dotazy Ladislav Kurčík - český kulturista, fitness trenér spolupracující jako lektor s odbornými trenérskými školami, komentátor odborných magazínů v oblasti kulturistiky. Jeden z nejvyhledávanějších trenérů v současnosti. Příslušník silné generace, která nastoupila na scénu přibližně v polovině 90. let a začala poměrně pravidelně vozit medaile z mezinárodních soutěží. V letech 1995 až 2006 Trojnásobný Mistr ČR, Absolutní Mistr ČR, Mistr Evropy, Vicemistr Evropy, finalista a medailista MS.

Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN NUTRITION.

Vložit dotaz
Jitka pondělí, 13 březen 2017
?  Dobrý den, chtěla jsem se zeptat.. je mi 19 let, vážím 48 kg a měřím 175.. 5x v týdnu cvičím (cca 40- 50 minut)- především břicho, nohy a zadek.. chtěla bych mít perfektní břišáky.. jím 6x denně po 2,5 hodinách, jím bezlepkové potraviny (nechci ho pouze jíst, nemám celiakii).. počítám si kalorie.. žádné cukry, sladkosti, sladké nápoje, zahuštěná jídla (pouze maso, rýži, brambory,ovoce, zeleninu, tvaroh, cottage) za den sním v průměru 7000 Kj (140g B, 250g S, 40g T, 24g V).. před tréninkem cca 20 minut si dám kávu (na energii), těsně po tréninku banán a hodinu po tréninku proteinový nápoj Extrifit s celým pytlíkem bílé dlouhozrnné rýže Vitana a bílým jogurtem.. Poté po 2,5 hodinách tvaroh se 100% arašídovým máslem.. Takhle to mám úplně stejně každý den už asi rok.. Břišáky ale stále nic moc.. Co dělám špatně? Kde je chyba? měla bych ubrat sacharidy (rýži) po tréninku? Děkuji moc!!
MW  Naše odpověď:

Dobrý den Jitko. Skoro přemýšlím jestli Váš dotaz není jakousi variantou "skryté kamery".  POSTUP, KTERÝ UVÁDÍTE, JE ZDÁNLIVĚ NAPROSTO SPRÁVNÝ A STRIKNOST A PRECIZNOST SDĚLENÍ HOVOŘÍ O VAŠÍ DISCIPLÍNĚ.  Ptáte se , co děláte špatně.. ?  Tak tedy:  ZVOLNĚTE v TRENINKU , ALE PŘEDEVŚÍM  V HLAVĚ.!!  Je vám 19 let, jste 175 cm vysoká, vážíte  48 kg  a stravu máte nastavenou jako vrcholový profesionální bodybuilder v dietě.!! . Několik jich znám a věřte, že i oni to mají někdy volnější. !!  Nemůžete vidět své tělo jako stroj, který přesně plní vaše pokyny a doufat, že pokud do něj dáváte vše  zdálnlivě naprosto správné, budete mít jen poziotivní výsledky. To by bylo opravdu jednoduché. Ještě jednou.!!  ZVOLNĚTE-!!  Myslím v sdisciplíně. Uberte o jeden treninkový den a přidejte na  tzv ne zcela kvalitních makrech. Dávejte si jednou týdně normální jídlo, co vám chutná a nežijte od rána do večera tím, jak jsou na tom Vaše sacharidy a bílkoviny. Lidské tělo není stroj a vy jste mladá žena, dívka, která potřebuje mnohem více živin, než   rýži a totálně "čistou " stravu. Přeji noho úspěchů.

Novotná neděle, 12 březen 2017
?  Dobrý den, potřebuji pomoct. Jde o mou vnitřní stranu stehen, kde se utvořily "tukové boule". Nechápu to, protože jsem jinak štíhlá, břicho mám ploché a pevné. Myslíte že se tuku v této oblasti zbavím posilováním 3x do týdne?
MW  Naše odpověď:

Dobrý den. Vnitřní strana stehen patří u žen mezi tzv. problémové partie. tuk se na těle neukládá rovnoměrně a vy máte asi tuhle. :) ALe ano, bombardujte vnitřky několikrát týdně a určitě se mto zlepší. Pokud si dáte na tuto partii v každém z těcvh cvičebních dnů na tuto patrtii , i když třeba nohy zrovna ten den necvičíte, několik serií( 5-6 po 15 - 17 opakováních) určitě se to zlepší. Přeji mnoho úspěchů.

Radek pátek, 10 březen 2017
?  Dobrý den. Jsem ektomorf a snažím se díky cvičení nabrat nějakou svalovou hmotu, ale klidně i trochu tuku, prostě přibrat. Chtěl bych se zeptat, jaké je ideální týdenní rozložení tréninků (kolik dnů cvičit, kolik partií v jeden den) a také na suplementy. Objednal jsem si gainer, co byste mi doporučil ještě k tomu - určitě zřejmě protein - v mém případě by byl lepší koncentrát nebo izolát? Děkuji.
MW  Naše odpověď:

Dobrý den. Co s počtu treninku týká, je to úzce závislé na vyspělosti cvičence. Ale 4 treninkové jdenotky by měly být dost. Trenink by měl být spíše v pomalejším tempu, dostatečně dlouhé přestávky mezi jednotlivými seriemi i cviky. počty serií by se měly, obecně řečeno, pohybovat okolo 12-3 serií na tzv. velké partie. (nohy, záda, hrudník) a  okolo 10-11 serií na menší partie(ramena, paže). Kvalitní protein je určitě základem a pokud si řekneme, že ISO 90 od Maxxwin je velmi kvalitním výrobkem, proč ho nevyužít. Dále to určitě může být gainer, doporučím Gainer 30, dále BCAA, L Glutamin.

Matuš sobota, 25 únor 2017
?  Zdravím som chalan 17 rokov 170cm. Do posilky dom začal chodiť pred 4-5mesiacmi a pribral som z 53kg na 60kg. Predtým ako som začal cviciť som bol tučný a schudol som až na 45kg... Chodim cviciť 4x do týždňa.Mám jeden problém, že výsledky sú dosť slabé a moje svaly sú tvrdé len keď ich napnem. V pokoji sú mäkké. Je to preto že sa snažím naberať a nie rysovať alebo je niekde chyba? Snažím sa jesť veľa vajíčok tvaroh mäso mám aj proteín.Viem že je to dlhá cesta ale dosť ma to demotivuje a odradza od cvičenia. Ďakujem za odpoveď.:)
MW  Naše odpověď:

Podle toho co píšeš, bych určitě neřekl, že tvoje výsledky jsou slabé. Cvičíš několik měsíců a podle toho, co uvádíš, jsi zaznamenal značný posun. Nemůžeš chtít za 4 měsíce tolik, jako dossahují kluci cvičící o mnoho déle. Měj trpělivost, dál pokračuj a budeš vidět další progres. máš na to ideální věk.

Vlaďka pátek, 24 únor 2017
?  Dobrý den, ráda bych se zeptala na naprosto povolené svaly. Je mi 30 let. I když jsem cvičila pod dohledem v posilovně půl roku 4x týdně a nebo teď doma 5x týdně Jillian Michaels, sice svaly posílí i zhubnu, ale tělo mám pořád stejně povolené. Mamka má ten samý problém a tvrdí, že je to kvůli vrozené hypermobilitě. Je to možné? Jsem už opravdu zoufalá, mám tělo jako z rosolu...děkuji za odpověď!
MW  Naše odpověď:

Věc , o které mluvíte, souvisí se svalovým tonusem, ne s hypermobilitou. Může to samozřejmě souviset s vrozenými dispozocemi,  ale na prvním místě by bylo vhodné podívat se na sklatbu vaší stravy. Při  pravidelném systematicky vedeném cvičení, byste určitě měla mít svaly "pevné". jde ale o o to, jestli dostávváte do těla dostatek kvalitních bílkovin a sacharidů. je to pro sval důležité víc, než samotné cvičení.

1 | | | | | ...