E-SHOP MAXXWIN
Katalog produktů

FITNESS PORADNA MAXXWIN

?  
     V naší fitness poradně MaxxWin odpovídá na Vaše dotazy Ladislav Kurčík - český kulturista, fitness trenér spolupracující jako lektor s odbornými trenérskými školami, komentátor odborných magazínů v oblasti kulturistiky. Jeden z nejvyhledávanějších trenérů v současnosti. Příslušník silné generace, která nastoupila na scénu přibližně v polovině 90. let a začala poměrně pravidelně vozit medaile z mezinárodních soutěží. V letech 1995 až 2006 Trojnásobný Mistr ČR, Absolutní Mistr ČR, Mistr Evropy, Vicemistr Evropy, finalista a medailista MS.

Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN NUTRITION.

Vložit dotaz
Josef středa, 26 duben 2017
?  Dobrý den c vičim z jednoručkou 6 sérii a to takto 50-30-25-20-15-5 a kamarád mě říkal že potomhle opakování nerostou biceps0 je to pravda
... čeká se na odpověď
Štěpánka pátek, 21 duben 2017
?  Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jezdím na kole a chtěla bych si koupit nějaký spalovač tuků před jízdou poradíte mi prosím.dekuji Doušová
MW  Naše odpověď:

Obecně na podobné aktivity má MAXXWIN v sortimentu řadu produktů a na každém je něco. Women smím, Maxx sinfrine, ale i další. Ne každý reaguje na doplňky stejně, proto zvláďšt u spalovačů to bude chtít najít si to své. Koukněte do nabídky spalovačú a řiďte se návodem. 

 

Honza středa, 19 duben 2017
?  Dobrý den, zajímalo by mě, zda při cvičení na legpressu (klasickym s 1 deskou na nohy) je nutný vyvažovat závaží na obě strany nebo nevadí, když na jedné straně bude o 1 kotouč víc? Předem díky za odpověď.
MW  Naše odpověď:

Máte na mysli , že si na jednu stranu dáte o kotouč víc..  Ti u takového cviku, který se jede s váhou na stovky, není třeba řešit. Leg press stroj  je konstruován na symetrický tlak a pokud ten rozdíl váhy opravdu nepřeženete, tak to nehraje roli .

Dotaz neděle, 16 duben 2017
?  Dobrý den kolik gramů sacharidů na KG váhy
MW  Naše odpověď:

Pokud přibíráte tak 4 -4,5 , by mělo být v pořádku

Lucie středa, 12 duben 2017
?  Dobrý den, protože začínám cvičit v posilovně, ráda bych se zeptala na pár dotazů. Snažím se odpovědi hledat sama, ale protože se všude píše něco jiného, mám v hlavě zmatek a nevím co je správné. 1. Jídlo před tréninkem a po tréninku. Co se má správně jíst? 2. Čím začít v posilovně? Jak cvičit, aby to mělo funkci především pro redukci tuků a nabírání svalové hmoty? 3. Jak dlouhé pauzy a kolik opakování při cvičení pro redukci tuků a nabírání svalové hmoty zároveň? Mockrát děkuji za odpovědi. S přáním hezkého dne, Lucie.
MW  Naše odpověď:

 Udělejte to, že vyhledáte zrenéra, který  vám na základě konzultace, vizualní kontroly a měření, určí postup. Vybírejte pečlivě  a bude to nejlepší způsob. Cvičení je ondividualní záležitost a nemohu vám bez podrobné znalosti vašeho  stavu, určit postup na dálku. 

1 | | | | | ...