E-SHOP MAXXWIN
Katalog produktů

FITNESS PORADNA MAXXWIN

?  
     V naší fitness poradně MaxxWin odpovídá na Vaše dotazy Ladislav Kurčík - český kulturista, fitness trenér spolupracující jako lektor s odbornými trenérskými školami, komentátor odborných magazínů v oblasti kulturistiky. Jeden z nejvyhledávanějších trenérů v současnosti. Příslušník silné generace, která nastoupila na scénu přibližně v polovině 90. let a začala poměrně pravidelně vozit medaile z mezinárodních soutěží. V letech 1995 až 2006 Trojnásobný Mistr ČR, Absolutní Mistr ČR, Mistr Evropy, Vicemistr Evropy, finalista a medailista MS.

Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN NUTRITION.

Vložit dotaz
Roman úterý, 13 červen 2017
?  Dobrý den, mám na Vás tyto dotazy: a) Budete také nabízet k prodeji opasky? b) Chci jej využívat především k ochraně spodních části zad, při zvedání svého maxima, ale otázka je, zda když si jej chci nasadit, tak prvně je potřeba úplně vydechnout, stáhnout břicho a teprve pak utáhnout nebo nezáleží na tom, zda opasek utáhnu, když břicho nechám "vyšpulený"?
MW  Naše odpověď:

Maxxwin připravuje pro blízkou budoucnost řadu novinek, jestli jimi bude i vladtní řada vybavení jako jsou opasky, to v tuto chvíli nevím. Použití opasku má smysl pouze při správném použití, a tedy do nádechu, ne však "zaškrtit" pas, že nemůžete dýchat. 

Karel sobota, 10 červen 2017
?  Dobrý den, chci se jen zeptat, cvičím podle trénink. plánu 3x týdně. Celkově jsem se zvětšil, až na ruce, kde triceps celkem zvýraznil, ale biceps se neposunul ani o kousek. Chci se zeptat, cvičím ho 2x týdně (pondělí, pátek) a ve středu ho sice necvičím přímo, ale mám shyby a mrtvý tah, kde se dost zapojuje. Zajímalo by mne, zda to může být regenerací, že to nestíhá regenerovat ? Popravdě myslím že to není zas tak hardcore (dávám vždy jen 1 cvik na tu partii 4 série) aby to nestíhalo regenerovat ale radši se optám , díky
MW  Naše odpověď:

Dobrý den . Hned na začátek řeknu, že poradna na tomto webu slouží předně zákazníkům a klientům Maxxwin, kteří hledají doporučení při výběru doplňků Maxxwin. Pro jednou tedy k vašemu dotazu: Biceps patří mezi tzv. malé partie a cvičit ho dvakrát v týdnu je rozhodně dostačující. Nevím, jak určujwte, či měříte, že triceps zareagoval a biceps ne, ale je poměrně časté, že ti kdož nemají problém s tricepsy, mají je řekněme; dobré, nemají stejný  výsledek u bicepsů. Biceps dvakrát týdně je ale dostačující

Martin čtvrtek, 8 červen 2017
?  Dobrý den,je mi 56,jsem relativně sportovní typ,hodně jsem cvičil doma,hlavně kliky.Pak jsem uzavřel sázku se svým o 30 let mladším synem,sportovcem,že udělám víc shybů.Cvičím na hrazdě 4 měsíce, dostal jsem se ze tři shybů na deset v kuse, jinak jich dělám 60-80 denně, tam progres stoupá, ale potřeboval bych jich udělat 15 čistých na jeden pokus,jak mám pokračovat, zdá se mi,že jsem se zastavil a dělám jen víc sérií a kvantitu,díky za odpověď, Martin
MW  Naše odpověď:

Dobrý den. Především vám pogratuluji k tomu, že se do toho pustíte. Pokud jde o výkon, který nacvičujete 4 měsíce, je dost pravděpodobné, že jste se dostal na stagnační bod, kdy vaše tělo potřebuje nějaký impuls, jsk to posunout dál. Tím impulsem může být změna v treninku - tedy abyste změnil rytmus, postup, nebo i na nějaký čas tento cvik úplně vynechal. 

V neposlední řadě může hrát roli i zsřazení některého z doplňků výživy, ať už větvené aminokyseliny BCAA, či proteinový koncentrát. 

Natália pondělí, 5 červen 2017
?  Dobry den, chcela by som sa spytat, chodim na kruhovy trening 4-5 krat do tyzdna a vela ludi mi povedalo ze som pribrala, resp. pravdepodobne to bude cvicenim. Ale ked si vidim nohy stale by som povedala, ze su take mlandrave, nemam pocit ze by boli pevnejsie. Cvicim cca 3 mesiace, a mojim cielom bolo zostihlit. Mam v tom pokracovat, pripadne moze byt problem v tom ze si nakladam prilis velke vahy a ma to tento efekt? Beriem aj L-Karnitin a HCA Ďakujem pekne
MW  Naše odpověď:

Bohužel z popisu vaší situace se nedá určit váš stav. Může to mít více příčin, k tomu by ale bylo nitně věc konzultovat, znát podrobnější informace. Zkuste mi napsat na email adresu : lkurcik@seznam.cz

Marek pátek, 2 červen 2017
?  Zdravim, jak spravne dychat pri benchpressu a mrtvem tahu? U drepu se nadechnu hlubokym nadechem do bricha, ale treba u benche je lepsi hluboky nadech smerovany do hrudniku a to same u tahu nebo to ma byt take do bricha? Diky za odpoved.
MW  Naše odpověď:

Nádech musí především být proveden v počáteční fázi pohybu. Výdech pak v závěru pohybu. Při všech hrudníkových cvicích, tím spíše při cvicích na prsa, je nádech do hrudníku.  U mrtvého tahu postupujeme stejně. 

| | 3 | | | | | ...