JAK NAKUPOVAT
1 Nakoupit můžete s registrací i bez registrace. Stačí vložit zboží do košíku.
2 Zkontrolujte svou objednávku v košíku a pokračujte do dalšího kroku.
3 Vyber platbu a dopravu.

Pokud budete mít problém s nákupem sportovní výživy MaxxWin, nebo potřebujete poradit, kontaktujte nás mailem na marketing@maxxwin.cz, Děkujeme!

PROVOZOVNA
Po-Pá 8.00-15.00 dle domluvy
So dle domluvy
Ne dle domluvy

FITNESS PORADNA

Profesionální fitness a výživová poradna poskytující podporu pro zákazníky značky MaxxWin Nutrition

?


V naší fitness poradně MaxxWin odpovídá na Vaše dotazy Petr Svačina - aktivní závodník, výživový a sportovní poradce a fitness trenér, účastník mistrovských a pohárových soutěží v kulturistice a klasickém (RAW) silovém trojboji. Stal se několikanásobným mistrem oblastí, vicemistrem a mistrem ČR v kulturistice. Je držitelem řady fitness a výživových kurzů a odborných seminářů. Oblastí fitness a výživy se zabývá již od roku 2000 a poslední roky v této oblasti také pracuje. Věnuje se především komplexnímu přístupu a doporučení správných výživových a fyzických návyků. Velmi rád se s Vámi podělí s ohledem na Vaše zaměření a cíl o své znalosti a zkušenosti.

V naší fitnes poradně odpovídáme zejména na Vaše dotazy k produktům sportovní výživy MAXXWIN NUTRITION. Pokud Vás také něco zajímá a máte zájem položit svůj dotaz, můžete využít naší poradny. Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN NUTRITION.

Dotazy z naší fitness poradny

Kuba - úterý, 21 listopad 2017

Dobrý den, chtěl bych se zeptat měřím 165cm a mám 84kg tudíž mám lehkou nadváhu. mohl by jste mi doporučit nějáký dobrý spalovač tuků?? Děkuju

MW

Dobrý den Kubo. Rád bych znal také Váš věk... Hmotnost dle standardního BMI je skutečně vyšší, než by měla mít, ale hodně záleží, v jakém poměru máte stavbu těla. Budu-li vycházet z většího množství tukových zásob, pak je skvělým a základním doplňkem pro využití energie z tukových zásob aminokyselina L-karnitin a tedy produkt L-CARNITINE MAXX 180000. Dalšími vhodnými suplementy a potravinami obecně jsou takové, které mají tzv. termogenní účinek a zvyšují metabolismus těla a tím i spotřebovanou energii. Je to například skořice, kajenský pepř a nebo třeba černý pepř (Piperin) či synefrin - poslední dvě jmenované látky jsou obsaženy právě i ve spalovači THERMAXX Fat Burner, který svými účinky velmi efektivně podporuje využití energie z tukových zásob. Navíc mnoho těchto látek působí synergicky (navzájem se podporují) a tak je tato kombinace obecně ověřená a účinná.

Je samozřejmě nutné volit také vhodnou, spíše aerobní, sportovní aktivitu.

Za MAXXWIN poradnu přeje hodně "spálených tuků" Petr.

Kristian - neděle, 19 listopad 2017

Dobrý deň. Mám 15 rokov, 58kg a žačínam aj s kamarátom cvičiť. Chcel by som sa spýtať, či poznáte nejaky tipy na cvičenie, nejaké cviky alebo ako sa stravovať. Chcel by som nabrat svalovú hmotu. Vopred ďakujem.

MW

Dobrý den i Tobě, Kristiane. Základním ukazatel pro běžnou populaci je tzv. BMI index, který velmi hrubě říká, zda máš odpovídající váhu vůči své výšce, kterou nezmiňuješ. Od toho bych se odrazil a určil si cíl. Každopádně pokud začínáš cvičit, doporučil bych ti rozhodně vyhledat na začátek odborníka - trenéra a výživového specialistu, který by tě správně navedl. Je to velmi složité a komplexní téma a rozhodně se nedá obsáhnout do jednoho odstavce ani jedné stránky textu.

Obecně platí to, že pokud chceš nabrat, měl bysis najít vhodný objemový trénink pro začátečníky - zpravidla to bývá trénink o více opakováních a do začátku bych doporučoval tuto variantu s lehčími váhami. Je důležité mít nějaký cíl a plán, tréninky v nějakých časových úsecích cyklovat a zařazovat komplexní vícekloubové cviky. Dodržovat správnou techniku a odstraňovat, případně nevytvářet si disbalance.

Co se týká výživy, platí jednoduchá matematika - chceš-li nabrat, musí být tvůj energetický příjem vyšší, než je tvůj energetický výdej. To, jak jej následně využiješ a "přetvoříš" je pak již věcí tréninku a regenerace. Energetický příjem lze navýšit například vhodnými doplňky stravy, jako je WHEY MAXX GAIN 30 s vyšším podílem důležitých bílkovin. S ohledem na tvůj věk jen upozorním na obsah kreatinu a taurinu v tomto produktu, ale mohu snad naznačit, že se již chystá nový gainer MAXXWIN s vylepšenou a upravenou recepturou!

Skvělým doplňkem běžné stravy jsou také snídaňové kaše MAXXWIN Protein Mash s vyšším podílem bílkovin a s různými příchutěmi, které je možno libovolně dále dochutit oříšky (bohaté na nenasycené mastné kyseliny a s vysokým obsahem energetické hodnoty), ovocem či semínky a dále také pro chvíle hladu, který by se ideálně dostavit neměl, mít po ruce například proteinovou tyčinku MAXXWIN Protein bar.

Z výše uvedeného je patrné, že je to skutečně komplikovanější, nicméně základní myšlenkou je správnou formou navýšit energetický příjem a s tím ruku v ruce zařadit vhodný trénink a fyzickou aktivitu.

Za MAXXWIN poradnu přeje hodně svalové hmoty a objemových tréninků Petr.

Marcela - sobota, 18 listopad 2017

dobrý den , můžete mi prosím poradit čím nahradit chůzi , ??? protože přes zimu se mi nechce chodit v zimě po venku a do fitka nemám čas chodit , bylo by vhodné pořídit crossový trenažér ??? rotoped doma mám ale nebaví mě , nebo sehnat běžecký pás , na chození ????? díky za odpověď Marcela

MW

Dobrý den Marcelo, děkuji za Váš dotaz a ačkoliv se netýká přímo sportovní výživy a doplňků, pokusím se subjektivním názorem zareagovat, jako trenér.

Záleží, jaké máte očekávání a cíle a co Vám má tento druh pohybu přinést. Jestli je to příjemná procházka venku, tak toto žádným strojem nenahradíte a zároveň si to můžete užívat i v zimě s odpovídajícím vybavením (oblečením). Pokud Vám jde o pohyb, jako takový a nezáleží na tom, zda jste venku, v posilovně či doma, tak máte na výběr mnoho možností. Osobně bych se stále přikláněl k procházkám venku i v zimě, ale záleží zcela na Vás. Pokud chcete obdobný pohyb v rámci domova, je dobrou a poměrně efektivní volbou například stepper a posilovací gumy - expandery, therabandy, se kterými se dá poměrně flexibilně pracovat. Pokud je Vaším cílem redukce tuků a držení formy, doporučuji k tomu zařadit základní doplněk stravy na spalování a tím je L-Carnitin MAXX 180000, který Vám v podobě chutného drinku Vaši snahu podpoří, ať už budete venku, doma či v posilovně.

Příjemné kilometry za MAXXWIN poradnu přeje Petr.

Roman.F. - úterý, 14 listopad 2017

Dobry den, pred 2 mesici jsem si zakoupil vas produkt na klouby A.T.R. Maxx 500g, jsem s nim naprosto spokojen a jeste za super cenu. Zlepseni mych zdr.problemu jsem zacal pocitovat cca po mesici. Je nutne po nejakem case vysadit uzivani? Pokud ano, kdy mohu opet zacit uzivat? Dekuji za odpoved

MW

Dobrý den Romane, děkuji Vám za Váš dotaz... Zda je nutné užívání tohoto doplňku na podporu kloubního aparátu vysadit se osobně nedomnívám, je však dobré takové produkty obecně stále vnímat a používat jako doplňky výživy. Tedy, pokud to v rámci Vašeho zdravotního stavu není bezbolestně nemožné, doporučuji užívání v cyklech a sám uvidíte, jak to na vás bude působit - každý člověk je originál. Navíc je možné, že díky cyklování budete nástup a účinek produktu A.T.R. Maxx 500g pociťovat výrazněji. Záleží také, zda jste fyzicky aktivní a jak moc - v takovém případě by se dala doporučit "udržovací" fáze užívání tohoto produktu a například v měsíčních cyklech navýšit dávkování. Dále bych ještě doporučil pro optimální fungování tělesného aparátu obecně (zejména v tomto ročním období) a efektivitu doplňků výživy zařadit  vitamínový a minerální komplex - Multi Vital Spectrum Sport. Věřím, že budete i nadále s produkty MW spokojen. 

Rád bych, aby zde také zaznělo, že neméně důležité je také udržování adekvátní fyzické aktivity a pohybu.

Za MaxxWin poradnu zdraví a přeje zdravé klouby Petr.

Jaroslav M. - neděle, 5 listopad 2017

Dobrý den, zajímalo by mě, zda lze vybudovat svalovou hmout i ve věku 45 let. Pokud ano, co je k tomu kromě cvičení zapotřebí. Děkuji Jaroslav

MW

Dobrý den Jaroslave, děkujeme Vám za Váš dotaz. 

Vybudovat svalovou hmotu ve věku 45 let možné určitě je. Záleží však na mnoha faktorech. Jedním z nich je somatotyp člověka, zda jste ekto-, mezo- nebo endo-morf. Toto hraje zásadní roli v tom, bez ohledu na věk, jak moc dobře se Vám svalová hmota bude nabírat. Další důležitou informací je aktuální "stav", od kterého se odrážíte, zda se bavíme o tom, že jste sportovec a chcete se posunout ještě dále či jste se právě nyní "rozhodl" začít posilovat a nabrat svalovou hmotu.

Každopádně lze v tomto případě doporučit s ohledem na věk suplementy na podporu tvorby testosteronu, který s postupem věku tvoří tělo méně a méně. Vhodným produktem je Trubulus terestris MAX, který je nyní navíc v akci! Dále je to rozhodně výživový doplněk Anabolic booster, který je kombinací přírodních stimulantů, kromě výše uvedeného Tribulusu také Argininu a peruánské MACY. No a v neposlední řadě je třeba na tvorbu svalové hmoty využít klasických doplňků výživy, paliva, kterými jsou gainery a proteinové doplňky. Zde hodně záleží na Vaší sportovní a celkové aktivitě a na případných výživových omezeních, jako "neutrální" doplněk mohu v rámci tréninků doporučit WHEY MAXX GAIN 30 - gainer s vyšším podílem bílkovin.

Je ale rozhodně nutné udržovat správně nastavenou výživu a sportovní aktivitu!

Za MaxxWin poradnu zdraví a přeje hodně svalové hmoty Petr.

Jan - pondělí, 23 říjen 2017

Dobrý den, nejsem nijak výrazně sportovně aktivní, ale donedávna jsem řešil chronickou únavu. Kamarád mi ji pomohl vyřešit L-Karnitinem - beru roztok - 1000 mg L-karnitinu v denní dávce a cítím se výborně. Roztok ale není moc praktický na cestování a rád bych si od Vás nechal doporučit alternativu - mohlo by být toto? https://maxxwin.cz/suplement-l-carnitine-maxx-1000-60tbl pokud to chápu dobře, tak bych místo roztoku bral ráno na lačno jednu tabletu a jinak by se nic nezměnilo a zůstal bych na stejném dávkování. Také bych se chtěl zeptat, zda víte o nějakých úskalích plynoucích z každodenního příjmu karnitinu, pokud jsem jinak zdravý a nepociťuji žádné problémy (spíše naopak). Po internetu se obvykle dočtu, že karnitin, coby tělu vlastní látka, nemá negativní vedlejší efekty při denní dávce cca těch 1000 mg (a snad ani při trojnásobku) - snížení tělesné hmotnosti neberu jako negativum. děkuji

MW

Dobrý den. Ano, v tomto případě bude vhodnějš zvolit tabletovou formu. 

Láďa Kurčík

Eva - neděle, 22 říjen 2017

Dobrý den, lze předejít či alespoň omezit "mravenčení" při užívání Beta Alanine 1000? Při užití kapsle trvá cca 15min a moc příjemné to není. děkuji

MW

Dobrý den. Pokud máte tyto péíznaky, budete velmi pradepodobne citlivý ná látku, či kombinaci látek v produktu obsažených. Někdy pomůže snížit dávkování. Pokude to nebude lepšit, bude zřejmě nutné zvolit některý z dalsích produktů. 

Láďa Kurčík

Pavel J. - pátek, 20 říjen 2017

Dobrý den, začal jsem cvičit cca před dvěma měsíci. Uživám přípravek L-CARNITINE HCA CHROM + 100% WHEY 80 Protein. Objednal jsem si ještě BCAA 4000 STRONG FORMULA 240tbl. Měřím 185, váha 91kg. Chodím cvičit 3x týdně. Vzhledem k tomu že mám diabetes 2. typu jsem vybral L-CARNITINE HCA CHROM, kde píšete že má pomáhat k redukci krevního cukru. Prosím, mohli byste mi poradit jak správně tyto přípravky užívat v tréninkové a nentréninkové dny? Případně doporučit, jaký přípravek ještě zařadit? (Rozložení treninku - běh na páse, 20 min. nohy, 25min ruce, záda, 20 minut břicho a pak zase vyběhání na páse). Děkuji předem. Pavel

MW

Dobrý den. První dva doplňky, které uvádíte, jsou tzv.   “spalovače” a využívají se tedy primárně při redukci váhy. Dávkování dodržet tak, jak je uvedeno v doporučení. Whey protein 80 dávkujte  2 x denně 1 odměnou v den treninku . V den volna přidejte k těm dvěma dávkám ještě jednu, ale postačí púl odměrky. V den tréninku tedy 2 a v den volna 2,5 odměrky . Rozdělit do dvou, respektive třech dávek. BCAA používejte pouze v tréninkové dny  3 tbl. 40 - 50 minut před treninkem a 3 tbl. ihned po treninku. 

Láďa Kurčík

Miroslav Broos - pondělí, 2 říjen 2017

Dobrý den Užívám a chtěl bych pokračovat s užíváním přípravku Amino Maxx6000. Potřeboval bych ale vědět, jestli tento přípravek obsahuje Jód...??! Jsem po operaci štítné žlázy, a během několika týdnů půjdu na léčbu "radiojódem" a mám Bezjódovou dietu. Pokud by tento přípravek Jód obsahoval, mohli by jste mi prosím poradit jinou variantu těchto beztučných aminokyselin.? Děkuji za brzkou odpověď M.Brooš

MW

Dobrý den. Při výrobě AminoMaxx 6000 není jódu jako takový, přidávání. 

Láďa Kurčík

Bára - pondělí, 4 září 2017

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na užívání aminokyselin bcaa 2:1:1 od Maxxwinu. Je lépe užívat před jídlem nebo po, před cvičením nebo po? Je rozdíl v čase např. před tréninkem při užívaní tablet oproti instantním aminokyselinám z hlediska trávení apod. Děkuji Bára

MW

Dobrý den. Essenciální aminokyseliny bcaa (branches Chauna of amino acids - větvené řetězce aminokyselin ),,mají specifický "ochranný" význam a jejich užívání je spojení s treninkem - resp. kosterně svalovou zátěží. Berte je vždy v treninkový den . Tablety přibližně 40 min. před treninkem a bezprostředně po treninku. Pokud jde o instantní formu, pak dávkujte 20-30 mni. před treninkem a ihned po. 

Láďa Kurčík

Klára - neděle, 13 srpen 2017

Dobrý den, před cca měsícem jsem začala chodit do posilovny. Jedná se mi o to že po tréninku nohou nic necítím. Jedu dřepy, leg press,předkopavani, mosty. Zvýšila jsem i vahu a nic. Každý mi jen řekne to je divné. Můžete poradit co dělat? Jestli třeba nepozměnit trening?? Děkuji moc

MW

Dobrý den, dis proporce  horní a dolní  poloviny těla jsou dány  především geneticky, ale systematickým treninkem je možno dosáhnout značné změny. Na tento problém ´trpí´ většinou ženy. Pokud jsou vaše nohy spíše silnější a jde o tuk, pak je třdba zaměstnávat je častěji než ostatní svalové skupiny. Jak to přesně provést by vám měl poradit zkušený trenér, kterého doporučuji vyhledat a investovat do této spolupráce. 

Láďa Kurčík

Petr - pondělí, 31 červenec 2017

Dobrý den,chci se vás zeptat,které proteiny od MAXXWIN by jste mi poradil (100% BEEF nebo 100% WHEY 80).Zatím užívám GAINERY.V práci mám po každé šichtě v rukách okolo 10000 kg a doma cvičím ještě tak 1-3 za tyden.Posiluji teprve púl roku,takže jsem amatér začátečník.Děkuji za odpověď.

MW

Dobrý den, pokud nemáte alergii na laktózu, určitě bych Vám doporučil 100% WHEY 80. Je to opravdu výborný protein pro všestranné využítí.

Petr Mach

Janka - pondělí, 17 červenec 2017

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať..trápia ma moje predné stehenné svaly (quadricepsy)...schudla som už to budú 3 roky dozadu zo 73 na 59 nasledne som začala cvičit pretože som chcela spevniť telo a pred rokom v lete sa mi zvačšil objem quadricepsu tak že mi zbytočne robí problem kolenu s ktorým mám problem..od vtedy som cvičila už len zadné stehna ale chcela by som niečo efektívne a učinné. Ďakujem za odpoveď

MW

Dobrý den. Musím hned z kraje říci, že tato poradna slouží primárně zákazníkům a klientům  Maxxwin , a to především k doporučení využití doplňků výživy.

Marek - úterý, 11 červenec 2017

Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,jestli mají spalovace tuků nějakou účinost,nebo jestli jsou zbytečné. Přemýšlím,ze bych si je objednal u firmy Maxxwin.

MW

Spalování jde vždy ruku v ruce s úpravou stravy, to je samozřejmé a spalovače dokáží tento proces významně vylepšit. Doporučil bych kombinaci i několika z nich , např. Thermax fat burner a nový L Crnitine 180 000. 

Marek - pátek, 30 červen 2017

Dobrý den, chci se zeptat, zakoupil jsem si syrovátkový protein , chci se zeptat, kdy by se měl dávat po tréninku ?? Co jsem si hledal na internetu, mělo by to být ihned po tréninku sacharidy (ovoce např.) pak protein do půl hodiny a do 2 hodin pevné jídlo, je to tak ?? Díky

MW

Pokud jste si zakoupil syrovátkový protein od Maxxwin , určitě najdete na obalu doporučení k dávkování. 

Petr - čtvrtek, 29 červen 2017

Dobrý den rád bych se zeptat jestli je dobré brát tyhle BCAA jestli nejsou moc silne Instant BCAA 8:1:1 Professional k tomu ještě Anabolic Masster Amix. Dekuji

MW

Poradna na stránce Maxxxwin slouží k potadenství pro zákazníky Maxxwin a výrobky, které si od této značky zakoupili. Pro informace o jiných značkách se musíte obrátit  jinam.

Veronika - čtvrtek, 22 červen 2017

Dobry den. Neviem ani ako zacat...zacala som cvicit sama doma...ked cvicim bolia ma kolena preco? Proteinova tycinka pred ci po cviceni? Ako spravne dychat? Ked cvicim toci sa mi hlava taky tlak v krcnej chrbtici...prosim o odpovede a co by som este mala vediet? Rok aj stvrt som sa zacala inak stravovat a cvicim teraz az na leto lebo potrebuje to pohyb.stacionar potom drepy vypady a brusaky...dakujem za vas cas pekny vecer.

MW

Dobrý den. Už jsem na tento dotaz zde odpovídal. Doporučím vyhledat zkušeného trenéra v místě svého bydliště, dokáže vám poradit. 

IVA - středa, 21 červen 2017

Dobrý den, mam dotaz chci podpořit přítele v hubnutí chceme spolu začít běhat jenže já vážím 50 kg na 170 cm hubnout opravdu nepotřebuji spíš naopak ale nechci at v tom je přítel sám co dělat abych nezhubla ještě víc ale spíš nabrala trošku tech svalu a trošku se zpevnila mám běhat se závažím ? děkuji za radu a odpoved.

MW

Dobrý den. váš přítel si může gratulovat za takovou podporu.

Marcel - středa, 14 červen 2017

Dobrý den, mám dotaz ke gaineru. Cvičím cca 2 roky a po tréninku jsem si vždy dal nějaké ovoce (většinou banán) a do 30 min cca protein. Přemýšlím nad koupí gaineru, chtěl bych se zeptat, zda je v něčem lepší než klasické sacharidy po tréninku (ovoce,hroznový cukr ...) a jak ho případně kombinovat po tréninku s proteinem, zda dávat přestávky (ihned po treninku gainer a do 30 min protein) nebo počkat a do 30 min po treninku rovnou v jednom shakeru mix proteinu a gaineru ? Díky

MW

Postup, kdy bezprostředně po treninku doplníte menší množství sacharidů (jedno menší jablko např. ) , je naprosto správný. Sachariďák (gainer) , bych přidal pak právě po těch cca 30 minutách (především pokud jste třeba typ, který obtížně nabírá) a samozřejmě  v juniorském  věku. Po nějakých 40-50 minutách po treninku, byvh pŕidal protein. 

Roman - úterý, 13 červen 2017

Dobrý den, mám na Vás tyto dotazy: a) Budete také nabízet k prodeji opasky? b) Chci jej využívat především k ochraně spodních části zad, při zvedání svého maxima, ale otázka je, zda když si jej chci nasadit, tak prvně je potřeba úplně vydechnout, stáhnout břicho a teprve pak utáhnout nebo nezáleží na tom, zda opasek utáhnu, když břicho nechám "vyšpulený"?

MW

Maxxwin připravuje pro blízkou budoucnost řadu novinek, jestli jimi bude i vladtní řada vybavení jako jsou opasky, to v tuto chvíli nevím. Použití opasku má smysl pouze při správném použití, a tedy do nádechu, ne však "zaškrtit" pas, že nemůžete dýchat. 

MaxxWin Nutrition - Maximal effective nutrition

PŘIHLAŠENÍ DO OBCHODU

REGISTRACE - VYTVOŘENÍ ÚČTU

Přihlašovací údaje
Fakturační a doručovací údaje
Doručovací údaje jsou odlišné od fakturačních  
Zasílat novinky a akce
Takto označené položky jsou povinné!

ZAPOMENUTÉ HESLO

TOP