JAK NAKUPOVAT
1 Nakoupit můžete s registrací i bez registrace. Stačí vložit zboží do košíku.
2 Zkontrolujte svou objednávku v košíku a pokračujte do dalšího kroku.
3 Vyberte platbu a dopravu. Odešlete objednávku.

Pokud budete mít problém s nákupem sportovní výživy MAXXWIN, nebo potřebujete poradit, kontaktujte nás mailem na marketing@maxxwin.cz, Děkujeme!

PROVOZOVNA
Po-Pá 8:00 - 16:00
So dle domluvy
Ne dle domluvy

FITNESS PORADNA

Profesionální fitness a výživová poradna poskytující podporu pro zákazníky značky MAXXWIN

?


V naší fitness poradně MAXXWIN odpovídá na Vaše dotazy Petr Svačina - aktivní závodník, výživový a sportovní poradce a fitness trenér, účastník mistrovských a pohárových soutěží v kulturistice a klasickém (RAW) silovém trojboji. Stal se několikanásobným mistrem oblastí, vicemistrem a mistrem ČR v kulturistice. Je držitelem řady fitness a výživových kurzů a odborných seminářů. Oblastí fitness a výživy se zabývá již od roku 2000 a poslední roky v této oblasti také pracuje. Věnuje se především komplexnímu přístupu a doporučení správných výživových a fyzických návyků. Velmi rád se s Vámi podělí s ohledem na Vaše zaměření a cíl o své znalosti a zkušenosti.

V naší fitnes poradně odpovídáme zejména na Vaše dotazy k produktům sportovní výživy MAXXWIN. Pokud Vás také něco zajímá a máte zájem položit svůj dotaz, můžete využít naší poradny. Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN.

Dotazy z naší fitness poradny

Anna K - čtvrtek, 9 únor 2017

Dobrý den, mám problém. Břicho mám pevné a ploché, ale na vnitřních stranách stehen mám tukové polštářky, jinak jsem štíhlá. Chtěla bych se jí zbavit a tak 3-4x do týdne cvičím cardio, jím pravidelně (bez sladkého), nejím tučné a smažené věci, pijí jen vodu. Za jak dlouho se faldů zbavím?

MW

Dobrý den. Především omezte tu přemíru cardia, které vám snad  dopomůže ke shození váhy, ale rozhodně vám neprospěje v oblasti svalového tonusu, tzv.kvality svalu. Cardio 2 x týdně určitě postačí. U žádného jedince na světě se podkožní tuk nerozkládá stejnoměrně po celém těle, takže  s tím, že někde je víc a někde míň, se budete potýkat pořád. Pokud ale mátav oblasti pasu, břicha, tuk pod kontrolou, tak je určitá pravděpodobnost, že si poradíte i s těmi vnitřky stehen. dejte tomu čas.

Marty - čtvrtek, 9 únor 2017

Dobrý den, chci se zeptat, jak je to s těmi váhami/opakováními. Chci zkrátka vybudovat svaly, o sílu mi ani tak nejde a jedni mi říkají že mám zvedat klidně malé váhy, že je to jedno, že mám dávat víc opakování třeba do patnácti a snažit se procítit sval ať to bolí a druzí mi zase říkají že mám dávat pro budování svalů těžké váhy, s maximálně sedmi opakováními a třeba 4 série. Jak to je ? Díky

MW

Bohužel, tohle je opět dotaz z kategorie těch, kdy bez bližší znalosti  Vaší situace, bez znalosti somatotypu, úrovně trénovanosti a zkušeností z tréninkem, nemohu poradit  nic konkrétního. Doporučím vyhledat zkušeného trenéra v okolí.

Lukáš.S - čtvrtek, 9 únor 2017

Ahoj, potřeboval bych radu, já mám úplně opačný problém než dotaz pode mnou. Dávám benche a krásně cítím prsa, ale mám velký problém s tlaky (jednoručky) a rozpažky. V mém tréninkovém plánu, který mi sestavoval kamarád který dělá trenára, jsou všechny cviky na prsa bez použití strojů. Jenže u tlaků a rozpažek se nezvládám soustředit na obě ruce a neprocítím to + každá ruka mi jde jinam a je to pro mě dost těžké i s malýma váhama. Chtěl bych se teda zeptat, jestli by vadilo a mělo by to nějaký vliv na budování svalů, kdybych místo těchto cviků používal stroje. Pokud by to nevadilo , co by jste mi doporučil namísto tlaků a rozpažek ? Co jsem si tam procházel tak rozpažky by mohl nahradit peck-deck nebo protisměrné kladky, ale na tlaky jsem nic nenašel. Díky za odpověď

MW

jaká kololiv změna může zafungovat, ale i tak je třeba trochu plánovat. Píšeš, že máš trenéra, tak především doporučím probrat tohle všechno s ním, a společně hledat postup.

Jan - úterý, 7 únor 2017

Zdravím,chci se zeptat, v tréninkovém plánku mám u prsou napsaný bench press, jenže když jedu bench press, tak jak ho dojedu cítím dost prsa, ale kromě toho cítím hodně taky triceps, ruky. Je možné nahradit bench press klasicky tlaky s jednoručkami nebo rozpažkami, nebo mám zůstat u benche a bude to lepší i když necítím jen prsa ? Díky

MW

Není třeba nahrazovat benchpress. Postačí naložit si tolik, aby jsi zvedal činku s minimálním zapojením tricepsů. Je to většinou o příliš velké váze. Dalším problémem může být, že máš paže stočeny pod sebe (podél těla) , namísto toho, aby byly v pozici kolmo k tělu.

Kika - sobota, 4 únor 2017

Dobry den, potrebuju pribrat. Ale tak, abych pribrala jen na zadku a ne nikde jinde. Rady prosim? Moje telo je na sport a pohyb zvykle uz delsi dobu tak nevim co delat a jak jist. Za kazdou cenu potrebuju vetsi zadek!:(

MW

Dobrý den, bohužel neexistuje postup, který by vám zaručil přibírání jen v jedné konkrétní partii. Dokonce je to tak, že pokud její rozvoj nenáte tak nějak daný, bude její rozvoj vždy složitější, než u partie, která vám jde snadno. To platí i pro svaly na zadku, resp. gluteteály. Systematicky tuto partii procvičovat, stejně jako to musíte dělat u všech ostatních, to je jediná cesta.

Daniel - pátek, 3 únor 2017

Zdravím, potřeboval bych poradit, na internetu jsem kromě pulloveru a benche hlavou dolů (což ale většina lidí říkala že moc nefunguje) nenašel žádný pořádný cvik na spodní část prsou. Potřebuju tedy poradit, zda nevíte o nějakém cviku na spodní část prsou. D9ky

MW

Na  tzv. spodní pesa je třeba cvičit všechny obvyklé cviky,a le na lavici s náklonem hlavou dolů.

Milan - úterý, 31 leden 2017

Dobrý den, potřebuju poradit. Mám tréninkový plán rozložený na týden takhle : Trénink A/Trénink B/ Volno a znova A/B/Volno. Chci se zeptat, je to lepší jet takhle jak to jedu, nebo dávat mezitím den pauzy jako A/volno/B/volno/A/volno atd. ? Zvládnu v pohodě i ty dva za sebou, ale jde mi o to , když jeden den cvičím biceps, jestli druhy den kdy jedu např. zada nevadí regeneraci bicepsu že sem tam ho u nějakého cviku zkrátka k těm zádům musím použít ? Díky

MW

Pokud tomu dobře rozumím, jedná s eo klasický split, který se cvičil hpjně před 20 až 30 lety. Vychází s ez toho, že ten první trenink se jede intenzivněji a při druhém opakování se jede poněkud s nižší intenzitou.Otázku kterou kladete, si zodpovíte tím, až zjistíte, jak na to daná partie reaguje. i když tedy nechápu, proč se zajímáte vyloženě o biceps. V podobné situaci jsou i jiné partie.

Marek - pondělí, 30 leden 2017

Dobrý den,chtěl bych se zeptat,jestli má cenu používat kreatin, abych něco nabral, když teď chodím 3×týdně na tréninky basketbbalu a nechodím do posilovny a budu chodit do posilovny až za měsíc.

MW

Pokud s enejedná o vyloženě kosterně svalový trenink, zvolil bych raději Arginin, HMB, a Beta Alanin

Rezy - neděle, 29 leden 2017

Dobrý den, cvičím už asi 4 měsíce, ale první 2 měsíce to bylo takové 2 týdny posilky, pak týden pauza kvůli práci , ale teď poslední měsíc jedu poctivě , ale výsledky zatím nic moc. Chci se zeptat, za jak dlouho se dostaví nějaké výsledky ? Je to otázka měsícu, nebo spíše let ? (nemyslím nějaká extra postava, ale např. větší ruky atd.)

MW

Dobrý den. Jak sám říkáte, bylo to takové dva týdny cvičení a týden nic.. Zřejmě k tomu nebyla ideálně dodržovaná strava.. Jde o ot, že budování svalů je opravdu práce na roky. Pokud budete systematicky trénovat,kvalitně jíst, tak určitě po půl roce zaznamenáte progres a , řekněme po roce, už to zaznamená i vaše okolí. 

Vlasta - neděle, 29 leden 2017

Dobrý den, potřebuji poradit. Našel jsem si tréninkový plán kde jsou popsány cviky, série, ale nejsou tam opakování a na internetu jsem se dočetl snad všude něco jiného. Potřebuji poradit, kolik mám dávat u cviků opakování a jak dlouhe mám dávat pauzy mezi sériemy. Jde mi hlavně o objem, jsem totiž celkem hubený, takže spíše aby to bylo zaměřené na objem. Díky

MW

Dobrý den. Bohužel takhle, bez znalosti vaší konkrétní situace a stavu, neporadím víc, než říká nějaká obecná floskule o počtech serií a opakování. Kosterně svalový treninik je silně individuální záležitost a měl byste se snažit mít postavený trenink přímo na sebe. S ohledem na záměry a výkonnost

Kamil - neděle, 29 leden 2017

Dobrý den,prosím vás má význam u vytrvalostního sportu užívat před výkonem více stimulantů jako beta -alanin,inosine,HBM,anabolik booster +arginin? neovlivnují se navzájem?Anabolik booster beru spíše ráno a obden, ne před výkonem. Jedná se o běžný trénink v běhu na 20 a více km, ne závody.Po tréninku samozřejmě gainer 30ku a protein. Moc děkuji.

MW

Dobrý den. Řekl jste část doplňků, které pro vytrvalostní sport smysl mají a to: Beta Alanin, inosin. Určitě  si prospějete, když budete dodávat sacharidy v podobě gaineru. Protein s esnažte dosta do těla v nějakých dvou dennéch dávkách.

Richard Lustyk - pondělí, 23 leden 2017

Dobrý den chci se vas zeptat už čekam 3 roky na to až začnu cvičit je my 16 let už 4 dny a vyška je 171cm a všude slyšim že pokud začnu cvičit v mladi tak už neporostu je to pravda? No u kamarada mam dokazano že už cviči par let ma 16 a jeho vyška je 160 cm ale je korba ale ta vyška vyte nechci byt maly chci byt jak kapitan amerika. Děkuji předem.

MW

Cvičení v tomto mladém věku  je třeba pod odborným vedením, protože tvoje tělo je ve vývoji, a při nezkušenosti by mohlo dojít k získání nesprávných návyků, což může mít vliv na správný vyvážený rozvoj celého těla. Tak to je třeba mít na paměti. Určitě ale cvičení nijak zásadně neovlivní tvoji výšku, do které máš dorůst.. Jak budeš vysoký je předem dáno genetickými předpoklady. Určitě je ale nezbytné nechat si v začátcích poradit od zkušeného trenéra.

Karel - sobota, 21 leden 2017

Dobrý den,chci se zeptat,musí daný sval po tréninku bolet ? Totiž např biceps jedu 3 cviky a u každého 4 série 7-8 opakování,sval mi po tomhle v posilovně pumpne,ale doma už je pak normální a nedá se ani říct že bych nějak bolel.Kámoš mi říká že cítí bivak třeba ještě 2 dny po tréninku,jak to je , znamená to že ho málo cvičím,nebo to roste i když doma neboli ? Diky

MW

Dobrý den. Je to odvěká tematika o bolesti svalů, ale řekl bych spíše o "bolesti" svalů, druhý den po treninku. A i když je to po léta zažité, není to správně, tedy alespoň ne v pravém smyslu slova. Bolest, pokud tedy mluvíme opravdu o tomto termínu, je stavem přetrénovanosti. Znamená to, že jste tedy odcvičil tvrdě, ale to je relativní. Bohužel ona bolest může být i projevem toho, že tato partie není na tvrdý trenink zvyklá. Tak tedy bolet svaly  druhý den po treninku nemusí. Ale určitě byste měl tu partii tzv "cítit". Musí tam prostě být reakce. Ale to "cítit" ty svaly, je asi přesnější termín, než bolest.

Olda F - čtvrtek, 19 leden 2017

Zdravím, chci se zeptat, mám dost malé předloktí a zápěstí a rád bych tyto partie zvětšil. Chci se tedy zeptat, mám tréninkový plán, ale nikde není cvik na předloktí, chci se tedy zeptat, např. při kladivových zdvyzích předloktí dost cítím, tak to dopadne tak, že se mi časem předloktí samo zvětší, nebo musím i zařadit nějaké speciální cviky na něj ? Pokud ano, jaké cviky a jak často ? díky

MW

S předloktím je to trochu jako s lýtky, buď je, nebo není. Ale pokud není tak to neznamená, že rezignujeme na snahu ho vybudovat. Určitě se dají použít přítahy nadhmatem i podhmatem s činkou. Sedíte na lavici, předloktí položeno na stehnech, činku držíte v podhmatu a přitahujete zápěstím. Nadhmatem i podhmatem. 

Karel - středa, 18 leden 2017

Zdravím, chci se zeptat, při cvičení má být v jídelníčku hodně zeleniny, ale netuším kolik a hlavně jakou jíst, můžete poradit, co je asi nejlepší zelenina na cukry ? Díky

MW

Zdravím.  Kde jste přišel na to, že v jídelníčku má být při cvičení  hodně zeleniny.? Proč by tam měla být? Věřím, že když zapátráte na netu, tak získáte řadu informací na toto téma.  Další dotaz pak může být k tématu, kterým je zde, na poradně doplňků výživy, otázka právě k nim. Přeji hodně štěstí.

Dejvis - sobota, 14 leden 2017

dobrý den,chtel bych se zeptat jestli je pravda že cigareta odvodnuje? a skodi koureni když cvicime? dekuju za odpoved

MW

Kouření škodí při cvičení stejně, jako při jakých koliv jiných aktivitách.

LUDEK - sobota, 14 leden 2017

dobry den prosim o radu lecim na meloidni leukemii uz 5 let ale mam stabilizovany stav.ale veci problem je to ze strasne sem pribral! vazim 107kg a merim 165 mam velkou nadvahu je mi jasne ze je to o jidelnicku ale na koho se obratit stim jidelnickem?a nejak nejsem moc pri penezich. take je to o pohybu ale potreboval bych poradit co si mam koupit na spalovani tuku a jestli muzu ho vlastne pouzit dekuji ludek

MW

Dobrý den. Prošel jsem si před lety onkologickým onemocněním sám osobně, takže dost dobře vím, co člověk prožívá. K nějakému fundovanému doporučení je třeba určitě více informací, nestačí jen doporučit nějaký doplněk, který stejně neodstraní příčinu. Napiště mi na mail lkurcik@seznam.cz, zkusíme vymyslet, jka vám pomoci.

Marek - středa, 11 leden 2017

Dobrý den,začínam cvičit a chci upravit i jídelníček,jenže pracují na šichty a i noční. Chci se zeptat,jak se správně stravovat. Děkuji

MW

Dobrý den.  Pokud začínáte cvičit, doporučuji vyhledat odborníka - zkušeného trenéra -, který vám, na základě konzultace, měření a vizuální kontroly, nastaví postup. 

Tomáš - pondělí, 9 leden 2017

Dobrý den,je mi 17let.Mám 183cm a vážím necelý 60 kg.Chtěl bych začít posilovat a nabrat svalovou hmotu.Jaké produkty mi doporučujete na začátek ? Děkuji za odpověď

MW

N aidentický dotaz jsem odpovídal o dva dotazy zpět. Nejdříve je potřeba začít pravidleně, systematicky trénovat a k  tomu si dát záležet na kvalitní, pravidelné stravě. teprve potom má smysl za bývat se doplňky. 

Mallincak - neděle, 8 leden 2017

Dobrý den, Vždy kdyz se přitahuji na hrazdě(palce od sebe) tak mám na levé ruce pocit jakoby vždy když jdu dolů v určitém momentě, přesně na místě kloubu přeskočila žíla. Je to velmi nepříjemný pocit. Pokud máte nějaké typy, prosím poraďte

MW

Nejedná se o žílu, ale o šlachu. Je třeba povolit v úchopu, přechytnou si úchop. Postupem času se to zlepší.

MAXXWIN - Maximal effective nutrition

PŘIHLAŠENÍ DO OBCHODU

REGISTRACE - VYTVOŘENÍ ÚČTU

Přihlašovací údaje
Fakturační a doručovací údaje
Doručovací údaje jsou odlišné od fakturačních  
Zasílat novinky a akce
Takto označené položky jsou povinné!

ZAPOMENUTÉ HESLO

TOP