JAK NAKUPOVAT
1 Nakoupit můžete s registrací i bez registrace. Stačí vložit zboží do košíku.
2 Zkontrolujte svou objednávku v košíku a pokračujte do dalšího kroku.
3 Vyber platbu a dopravu.

Pokud budete mít problém s nákupem sportovní výživy MAXXWIN NUTRITION, nebo potřebujete poradit, kontaktujte nás mailem na marketing@maxxwin.cz, Děkujeme!

PROVOZOVNA
Po-Pá 8:00 - 16:00
So dle domluvy
Ne dle domluvy

FITNESS PORADNA

Profesionální fitness a výživová poradna poskytující podporu pro zákazníky značky MAXXWIN NUTRITION

?


V naší fitness poradně MAXXWIN NUTRITION odpovídá na Vaše dotazy Petr Svačina - aktivní závodník, výživový a sportovní poradce a fitness trenér, účastník mistrovských a pohárových soutěží v kulturistice a klasickém (RAW) silovém trojboji. Stal se několikanásobným mistrem oblastí, vicemistrem a mistrem ČR v kulturistice. Je držitelem řady fitness a výživových kurzů a odborných seminářů. Oblastí fitness a výživy se zabývá již od roku 2000 a poslední roky v této oblasti také pracuje. Věnuje se především komplexnímu přístupu a doporučení správných výživových a fyzických návyků. Velmi rád se s Vámi podělí s ohledem na Vaše zaměření a cíl o své znalosti a zkušenosti.

V naší fitnes poradně odpovídáme zejména na Vaše dotazy k produktům sportovní výživy MAXXWIN NUTRITION. Pokud Vás také něco zajímá a máte zájem položit svůj dotaz, můžete využít naší poradny. Vaše otázka s odpovědí bude zobrazena zde na stránkách MAXXWIN NUTRITION.

Dotazy z naší fitness poradny

Olda F - čtvrtek, 19 leden 2017

Zdravím, chci se zeptat, mám dost malé předloktí a zápěstí a rád bych tyto partie zvětšil. Chci se tedy zeptat, mám tréninkový plán, ale nikde není cvik na předloktí, chci se tedy zeptat, např. při kladivových zdvyzích předloktí dost cítím, tak to dopadne tak, že se mi časem předloktí samo zvětší, nebo musím i zařadit nějaké speciální cviky na něj ? Pokud ano, jaké cviky a jak často ? díky

MW

S předloktím je to trochu jako s lýtky, buď je, nebo není. Ale pokud není tak to neznamená, že rezignujeme na snahu ho vybudovat. Určitě se dají použít přítahy nadhmatem i podhmatem s činkou. Sedíte na lavici, předloktí položeno na stehnech, činku držíte v podhmatu a přitahujete zápěstím. Nadhmatem i podhmatem. 

Karel - středa, 18 leden 2017

Zdravím, chci se zeptat, při cvičení má být v jídelníčku hodně zeleniny, ale netuším kolik a hlavně jakou jíst, můžete poradit, co je asi nejlepší zelenina na cukry ? Díky

MW

Zdravím.  Kde jste přišel na to, že v jídelníčku má být při cvičení  hodně zeleniny.? Proč by tam měla být? Věřím, že když zapátráte na netu, tak získáte řadu informací na toto téma.  Další dotaz pak může být k tématu, kterým je zde, na poradně doplňků výživy, otázka právě k nim. Přeji hodně štěstí.

Dejvis - sobota, 14 leden 2017

dobrý den,chtel bych se zeptat jestli je pravda že cigareta odvodnuje? a skodi koureni když cvicime? dekuju za odpoved

MW

Kouření škodí při cvičení stejně, jako při jakých koliv jiných aktivitách.

LUDEK - sobota, 14 leden 2017

dobry den prosim o radu lecim na meloidni leukemii uz 5 let ale mam stabilizovany stav.ale veci problem je to ze strasne sem pribral! vazim 107kg a merim 165 mam velkou nadvahu je mi jasne ze je to o jidelnicku ale na koho se obratit stim jidelnickem?a nejak nejsem moc pri penezich. take je to o pohybu ale potreboval bych poradit co si mam koupit na spalovani tuku a jestli muzu ho vlastne pouzit dekuji ludek

MW

Dobrý den. Prošel jsem si před lety onkologickým onemocněním sám osobně, takže dost dobře vím, co člověk prožívá. K nějakému fundovanému doporučení je třeba určitě více informací, nestačí jen doporučit nějaký doplněk, který stejně neodstraní příčinu. Napiště mi na mail lkurcik@seznam.cz, zkusíme vymyslet, jka vám pomoci.

Marek - středa, 11 leden 2017

Dobrý den,začínam cvičit a chci upravit i jídelníček,jenže pracují na šichty a i noční. Chci se zeptat,jak se správně stravovat. Děkuji

MW

Dobrý den.  Pokud začínáte cvičit, doporučuji vyhledat odborníka - zkušeného trenéra -, který vám, na základě konzultace, měření a vizuální kontroly, nastaví postup. 

Tomáš - pondělí, 9 leden 2017

Dobrý den,je mi 17let.Mám 183cm a vážím necelý 60 kg.Chtěl bych začít posilovat a nabrat svalovou hmotu.Jaké produkty mi doporučujete na začátek ? Děkuji za odpověď

MW

N aidentický dotaz jsem odpovídal o dva dotazy zpět. Nejdříve je potřeba začít pravidleně, systematicky trénovat a k  tomu si dát záležet na kvalitní, pravidelné stravě. teprve potom má smysl za bývat se doplňky. 

Mallincak - neděle, 8 leden 2017

Dobrý den, Vždy kdyz se přitahuji na hrazdě(palce od sebe) tak mám na levé ruce pocit jakoby vždy když jdu dolů v určitém momentě, přesně na místě kloubu přeskočila žíla. Je to velmi nepříjemný pocit. Pokud máte nějaké typy, prosím poraďte

MW

Nejedná se o žílu, ale o šlachu. Je třeba povolit v úchopu, přechytnou si úchop. Postupem času se to zlepší.

Lukáš - sobota, 7 leden 2017

Dobrý den,je mi 15let.Mám 162cm a vážím 51kg.Chtěl bych začít posilovat a nabrat svalovou hmotu.Jaky produkt mi doporučujete na začátek ? Děkuji za odpověď

MW

Na začátek doporučím především začít pravidelně cvičit a pravidelně, kvalitně a dostatečně (několikrát denně) jíst. Teprve potom je prostor na jakékoliv doplňky.

Niki - pátek, 6 leden 2017

Dobrý den. Chtěla bych se vás zeptat a mám takový asi neobvyklý dotaz. Rok jsem chodila cvičit do fitka zpočátku 2x týdně a cvičila jsem full body a poté jenom 1x týdně, ale také full body. Chtěla bych se vás zeptat, zda když jsem na zadek cvičila dřepy s činkou na zádech (ramenech), apod. cviky, tak když přestanu a budu čistě dřepovat jenom doma, zda mi poté zadek "spadne" a splaskne se. Jelikoz jsem si vycvičila poměrně kulatý zadek a mám strach, aby mi díky této změně znovu "nezmizel". V posilovně jsem cvičila dřepy s činkou, výpady, zakopy. A když jsem doma, tak cvičím dřepy, ale bez váhy, výpady s činkama jen 2 kg a různé takové ty domácí cviky na zadek. Mám obavy, zda se mi nezmenší, což bych skutečně nechtěla. Předem moc děkuji za odpověď. Hezký den přeji.

MW

Dobrý den, úplně jsem  nepochopil, jestli jste přestala chodit do posilovny, kde cvičíte pravidelně, úplně, nebo jestli mluvíte o cvičení, které přidáváte ještě k tomu navíc. Obecně je to bohužel tak, že svaly, pokud je přestaneme cvičit a dodávat jim dostaterk živin, neudrží tonus a onu "pevnost". prostě netrénovaný sval, postupně kvalitu ztraácí  atrofuje.Ale pokud budete nějakým pravidelným cvičením tento stav udržovat, i když třeba necvičíte svoje oblíbené dřepy se zátěží, resp. pokud si najdete nějakou vhodnou alternativu zátěže, pak lze tu trénovanost udržet.

Milan - čtvrtek, 5 leden 2017

Ahoj, chtěl bych se zeptat, co by jste mi doporučil z "vitamínů". Obecně jídelnííček a suplementaci znám, ale kamarád mi například doporučil zinek, multivitamin nebo rybí tuk. Mají tyto vytamíny nějaký větší podíl na cvičení, nebo se v pohodě obejdu i bez těchto věcí ? Popř. co by jste mi tedy doporučil brát při posilování z vitamínů ?

MW

Ahoj. Pokud se týká cvičení, respektive posilvacího, či ke svalovémáu rozvoji vedoucího treninku, je třeba dostatek vitamínů .  Doplnění v podobě  doplňků je už dnes běžné, ale to neznamená, že je potřeba cpát dos ebe cokoliv, co jsme si někde přečetli, či co úporadil kamarád. Dávej dostetk vitamínu C a od věci není přidat multivitamínový, multiminerálový přípravek. 

Petr - úterý, 27 prosinec 2016

Ahoj,chci se zeptat,uz chvíli posiluji,jde to na mě poznat,ale ruce ne a ne zvětšit. Ruce se mi sice vyrysovaly,ale skoro žádný objem,pritom prijmam dost zivin. Zajímalo by mě tedy co se cviků týče, zda je lepší na objem zvedat velké váhy a zvednout třeba jen 10 x , nebo lehčí váhy a zvedat víckrát? Díky

MW

Při snaze nabudovat svalovou hmotu platí obecně pravidlo vyšších vah a menších počtů opakování. Je ale třeba postupovat individuálně , dle vašich konkrétních dispozioc, aby bylo možno rozumně určit, co je pro vás vhodné.

Martina - pondělí, 19 prosinec 2016

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu, je mi 30 let, 172/59, pravidelně posiluji a mám spoustu svalů, především nohy (lýtka), ale i ramena atd. a mým cílem je nyní objem zmenšit, je vůbec reálné, abych se stala "drobnější", např.míry přes stehna mám 53 cm, mým cílem je 48, ale nemohu se tam dostat již rok, stravu si držím na 99% v pořádku. Děkuji.

MW

Na podobný dotaz jsme tady určitě už odpovídal. Možné to určitě je. V podstatě by se dalo říci, že pokud chcete svaly zredukovat, nesmíte je tolik "živit", ani jim cvičením dávat impuls k reakci růstu. 

Boris - neděle, 18 prosinec 2016

Dobry den. Chcem znovu zacat cvicit.Mal som prestavku 3 roky a chcem sa spytat na doplnky ktorymi by som mal zacat a ktore mozem kombinovat.Mam ciel nabrat 10kg.Co sa tyka cvikov stym si viem poradit a vytvorit tren.plan ale potrebujem poradit ohladom vyzivy.dakujem vopred za radu

MW

Dobrý den.  Pokud se pustíte hned do systematického treninku, využijete ředevším některý z Proteinů. Může být 80 , ale i ISO 90. Díle bych zařadil HMB a BCAA.

Peter - středa, 14 prosinec 2016

Dobrý deň, Mám problém so symetriou. Cvičím asi 5 rokov a môj problém sa neprejavuje len opticky ale aj fyzicky. Pri vykonávaní cvikov(zhyby, mrtvy tah, príťahy VČ v predklone) stále pociťujem napumpovanosť len polovice chrbta, tá druhá zaostáva. Je to vidieť aj na tricepse ale ten chrbát najviac. O výzor mi moc neide ale o ten pocit, akoby bola odcvičená len polovica chrbta(aj tú druhú cítim ale nie až tak). Chcem sa spýtať kde môže byť chyba? V minulosti som mal skoliózu ale teraz som bol na vyšetreniach a je to OK. Ako postupovať? Aké cviky zaradiť? Ďakujem a prajem veľa úspechov. :)

MW

Dobrý den. Váš problém může mít řadu příčin, ale to jak popisujete příznaky, bych odhadoval na nějaké poranění, třeba i staršího data,které jste nemusel ani zaznamenat, nebo jste mu potom nevěnoval pozornost. Přesto si ale při cvicích  které jste popsal "pomáháte" tím, že přenášíte zatížení pouze do určité části partie. Tomu napovídá nesymetrie v odezvě svalové  reakce - to napumpováni v jedné části a nenapimpování v druhé.  Podvědomě to inkriminované místo "šetříte" . Doporučil bych poradu s kvalitním fyzioterapeutem, nebo přimo ortopedem. Je nezbytně nutné zjistit příčinu, abyst případnou asymetrii, či dokonce zranění, dál nerozšiřoval. 

Martin - úterý, 13 prosinec 2016

Dobrý den, mám 17 let a 186cm. Pravidelne jsem zacal chodit do posilovny asi pred 2 měsíci, dříve jsem posiloval jen doma s jednoručkami. Než jsem zacal do posilovny chodit, měl jsem nějakých 66kg. Teď po 2 měsících už mám nějaký progress a jsem opticky "větší" ale moje váha klesla až na nějakých neuvěřitelných 63,5-64kg. Je normální abych šel s váhou dolů aniź bych do tréninku zařazoval nějaké cardio a posiloval především objemové cviky ? Jidla za den sním stejně, ne li víc než předtím. I výsledky jsou vidět. Jediné co mě znepokojuje je klesající váha. Je to normální ? Předem děkuji a přeji hezký den :)

MW

Dobrý den.To,  co popisujete by napovídalo tomu, že se zvýšením intenzity cvičení, což zřejmě cvičení v posilovně přineslo,  nedodáváte tělu dost živin.  Pokud se to projevilo na tzv. definici - "vyrysování" svalů, není to na škodu. Ale pro zvýšení hmoty bude třeba přidat v příjmu kvalitních živin bílkovin - sacharidů a částečně i tuků. Ve věku 17 let, kdy je tělo stále ve vývoji, je to velmi pravděpodobné. Pokud jde o doplňky, tak j možno využí Gainer, Proten, ale i další

Olga Horáková - sobota, 10 prosinec 2016

Dobrý den, prosím o radu, asi trochu neobvyklou, jak získat zpět svalovou hmotu.Je mi 69 let a diagnostikovali mi diabetes. Na radu lékaře cvičím a dodržuji dietu. Po úbytku váhy je moje svalstvo jako hadr. Na svůj věk se necítím a tak mi to docela vadí. Moje váha je 70 kg výška 168cm Děkuji za radu.

MW

Dobrý den. Od určitého věku je budování svalové hmoty velmi obtížné u mužů,  kdy se v pozdějším věku snižuje produkce testosteronu - mužského pohlavního hormonu. To platí pro muže a bohužel ještě mnohem více pro ženy,  u nichž je produkce tohoto hormonu o mnoho nižší i v tzv. produktivním věku.  Ale systematickým cvičením se zátěžemi a pod odborným vedením, se jistě můžete udržovat v kondici .  Pokud jde o výběr doplňků, tak v souladu s vaším zdravotním stavem,  můžete využívat určitě proteiny a také aminokyseliny (BCAA) . Určitě ale doporučuji poradit se s odborníkem a respektovat zdravotní stav.  Přeji hodně úspěchů ! 

Richard - středa, 7 prosinec 2016

Dobrý den chodím 2x výdně do posilovny chtěl jsem se zeptat na arginne 1200 jak se uźíva často,jestli mě to pomuźe k nabrání hmoty nebo zpíše ublźí. Děkujivám Pane Kučík.

MW

určitě neublíží. Jako potravinový doplněk ho můžete bezpečně užívat v souladu s doporučením výrobce. 

Petra - úterý, 6 prosinec 2016

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud jsou na potravině uvedené cukry v podobě: Obsah sacharidů 60g z toho 20g cukry, co to znamená ? Chápu to dobře, že v té potravině je tedy 20g klasické glukozy (špatně) a těch zbylých 40g jsou ty potřebné sacharidy, nebo jak to je ? Díky

MW

Dobrý večer. Chápete to v podstatě dobře. Nemusí se ale jednat zrovna o glukozu, ale třeba o přímo rafinovaný cukr použitý k slazení daného výrobku. 

Tomáš - pondělí, 5 prosinec 2016

Dobrý den, mám takový dotaz. Býval jsem hubený a co se prsou týče, měl jsem je ploché ani náznak cviku. Už nějak 3/4 roku cvičím a prsa už mám větší pevnější zkrátka boky,spodek i vrch prsou si myslím že mám v pohodě, jenže je tu jeden problém a to je prostředek resp. hrudní kost. Nevím proč, zda jsou na to nějaké speciální cviky, ale zkrátka mezi prsama se mi nedělá skoro žádná prohlubeň, jak by se měla dělat vyrýsovaným prsoum, přitom ostatní partie prsou mám v pohodě. Nevím, zda to je geneticky, nebo na to jsou nějaké speciální cviky na tu boční část prsou k hrudní kosti, pokud ano, jaké ? děkuji

MW

Máte asi na mysli tzv. "vnitřky" . Pokud si rozumíme, souvisí to s upnutím svalu na hrudní kost.  Je to samozřejmě dáno geneticky, ale daří se to zlepšit cviky jako jsou pec deck,  nebo rozpažování jednoručních činek.  Důležité je dotáhnout pohyb sž do samotného zavěru s udržením kontrakce ve svalu. Např. stroj Pec deck: ve fázi dokončení pohybu, kdy jsou paže u sebe,  udržet na vteřinu napětí a až potom opět rozpažení. 

Richard - neděle, 4 prosinec 2016

Dobrý den, mám problém s metabolismem,je příliš rychlý,tedy než nastoupí účinky daného přípravku,tak dojde k jeho vyloučení z těla.Existuje ve Vaší nabídce něco na zpomalení metabolismu?Děkuji za odpověď. R.Jaroš

MW

Dobrý den.  Nejdříve se zeptám,  jak jsi přišel na to, že než nastoupí účinek nějakého příípravku, je díky rychlému metabolismu. ?? Tzv. rychlost metabolismu se projevuje tím, že člověk hůře, či snadněji přibírá. Ona "rychlost" je ale ovlivněna řadou faktorů , např. věkem. Není to o použití nějakého doplňku, ale o zvýšení především energetických složek (sacharidů a tuků) ve stravě. V tomto případě bych doporučil Gainer 30

MAXXWIN NUTRITION - Maximal effective nutrition

PŘIHLAŠENÍ DO OBCHODU

REGISTRACE - VYTVOŘENÍ ÚČTU

Přihlašovací údaje
Fakturační a doručovací údaje
Doručovací údaje jsou odlišné od fakturačních  
Zasílat novinky a akce
Takto označené položky jsou povinné!

ZAPOMENUTÉ HESLO

TOP